Dagens groda:O)

Maken ville jag skulle åka på OKQ8 å köpa en fläktrem till husbilen, så sagt och gjort jag åker dit...

Väl i kassan,så frågar killen efter regnumret och jag säger CPN men ser att han skriver CTN - så jag mitt smarto säger; "Nä, det ska vara CPN; C Petter Nicklas - ni kan ju tänka er jublet,
vi skrattade så vi höll på dö, när jag kom på vad jag sagt, killen jag och tjejen som också stog där...

15 år som aldrig hört uttrycket Petter Nicklas - fattade förståss ingenting, så jag fick ju förklara sedan - ni vet manliga könsorganet:p

Det lät ju som jag sa SE Petter Nicklas
*nä, nu börjar jag fnissa hysteriskt igen*

Kommentarer
Postat av: Xena

*skrattar högt här*
Så det kan bli.
Bidde det ngn fläktrem sen eller glömde ni det i skrattanfallen?
Jag har haft en målar natt och är idag på ett strålande humör. Ibland är det skönt när alla andra lägger sig tidigt o man kan sitta och dona för sig själv

kram
Xena

2008-05-14 @ 10:53:41
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Helena

Hahahaha, vilken underbar historia. Jag skrattar och skrattar och skrattar.
/Helena

2008-05-18 @ 22:26:12
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0